Projekt címe:

A T+U Transz Kft. ügyviteli folyamatainak menedzselése egy komplex vállalatirányítási rendszer bevezetése révén.

Projekt leírása:

Saját üzletmenetünk eredményessége érdekében, a piacon való versenyképesség fenntartása céljából egy helyben telepített, komplex vállalatirányítási rendszer bevezetését kezdeményeztük, mely az alábbi modulok beszerzésére irányul:

  • Vállalati CRM, értékesítés terület
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés
  • Kontrolling és döntéstámogatás
  • Beszerzési, logisztikai terület
  • Pénzügyi, számviteli terület
  • Internetes értékesítés
  • Elektronikus iratkezelési rendszer
  • Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás

Az ERPorium rendszerszoftver bevezetését követően társaságunk folyamatai átláthatóbbá válnak. Ezzel közvetlenül vállalatunk hatékonyabb működését, közvetve pedig versenyképességünk növekedését, piaci helyzetünk javulását segítik elő, ami hosszú távú fenntarthatóságunkhoz és működtethetőségünkhöz járul hozzá. Az internet szerepének és az on-line vásárlások népszerűségének növekedése várhatóan a webáruház hosszú távú működtethetőségét és fenntarthatóságát eredményezi. Az e-kereskedelemből származó bevételek nagymértékben hozzájárulnak cégünk árbevételének, üzleti eredményének növekedéséhez.

Kedvezményezett neve:

T+U Transz Szállítmányozási és Kereskedelmi Kft.

Megvalósulás helyszíne:

6050 Lajosmizse, Mizse tanya 5/a.

Támogatási összeg:

12 199 624 Ft

Támogatás intenzitás:

40%

Kedvezményezett elérhetősége:

Székhely: 6050 Lajosmizse, Szent Lajos utca 4/a.
Tel.: +3670/931-6033
E-mail: iroda@tutransz.hu
Web: https://tutransz.hu/

Projekt azonosító:

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00860

Kivitelezés ideje:

2019.07.01. – 2021.12.31.